یه دنیای جدید

*******

خستگی من

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

سلام خودم :/

هفته پیش بعد از آزمون رفتیم شمال ،عشق و حال ، خوش گذشت 

این هفته خیلی سرم شلوغه جمعه آزمون دارم ؛باز چهارشنبه عروسی دعوتیم؛من نمیدونم چرا هروقت سرم شلوغ میشه کارای دیگه ای هم روش اضافه میشن 

حالا مگه بده عشق وحال


هیچی دیگه الان دارم میرم یازدهم و خب طبق معمول دارم یازدهم رو پیش خوانی میکنم


و خوش حالم که از الان نقاط ضعف و قوت م رو میدونم 

اونقدر اینجا سوت وکوره که حس میکنم دارم برای خودم منویسم


از تابستونم که یه ماه بیشتر نمونده:(( تولد منم توی شهریوره ولی میفته توی محرم 

بدتر اینکه توی هفته ای که روز تولد من هست تاسوعا وعاشورا هست کیک تولد

  • shiva ghanneeii

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی